Kedilitazeanne1 Hamisbirbenn1 ben doğurdum 2 aylik 3 günlük olduk. Darısı sizlerin başınıza Allah yardımcınız olsun🥰 bende Sultanbeylideyim
SosyeteMantisi Hamisbirbenn1 Rabbim sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşAllah 🌸 hangi hastaneye gidiyorsunuz ☺️
SosyeteMantisi Hamisbirbenn1 bende saygıya gidiyorum Nihan hanıma. Sizin doktorunuz kimdi neden değiştireceksiniz
Hamisbirbenn1 SosyeteMantisi ebru hanımdı değiştirme sebebim ilgi yok ve özel bişey soramıyorum odaya bir kaç kişi birden alıyor
SosyeteMantisi Hamisbirbenn1 hadi ya. Nihan hanım o konuda çok iyi ben herseyi rahatlıkla sorabiliyorum çok Güleryüzlü ve ben varken odada başka hastanın girdiğini hiç görmedim.
Hamisbirbenn1 SosyeteMantisi doktordan doktora değişiyor tabi bide şöyle bi durum varmış gece doğumun başlasa doktorlar gelmiyormuş herhalde verdiğim paradan ne anladım o zaman
Hamisbirbenn1 SosyeteMantisi ben ondan dolayı bölge hastanesine gideceğim öneri üzerine eğer memnun kalırsam orda devam edeceğim sonuçta o kadar para veriyoruz yazık günahtır kimse o parayı kolay kazanmıyor