HasretEmre Benimde canım istemiyor ama kızım sağolsun vuruyor da vuruyor anniiii kalk mam mam hüpletelim diyor heralde 😂😂 bende kalkıp bişeyler yiyorum gönlünü yapıyorum 😁 artık neden vurduğunu ne zaman vurunca ne istediğini anlıyor gibiyim 😂😂
Burcin-13 Valla kahvaltı en sevdiğim öğün diye mi bilmem ama her zaman özenli olmasada kaşar yumurta pekmez yemeğe özen gösteriyorum
Hhhzzzlll3545 Gulsahhhhh ilk 3 ay cok dert etme senden depodan besleniyor bebk ilk aylar bende hic bisey yiyemdim hatta 3 4 kilo verdim bilee