merhabalar, bende orada yaptım doktorum mustafa balıktı sezaryen oldum. doktorumun ameliyat sırası ve sonrası oda temizliyen ablasına kadar mükemmel ilgi alaka vardı. yalnız bir tek hastanenin konforundan rahat edemediğim olmuştu. temmuzda doğum yaptım klimalı oda filan yoktu sen eksisi buydu benim için. yoksa her şey cok güzeldi🤌🏻