Mine34 canım ben bir cezve dolusunu karnıma döktüm kaynar suydu 2.derece yanık oldu karnimda 32.haftamda derin bir yanıktı ve karnım şol tarafının hepsi bebeğim saatlerce hareketsiz kaldı ultrasonla kalp atışı dinlendi yeni rahatladım çok şükür etkilenmemisti tabiki o an oda korkmuştu doktorlar bile nasıl olduğuna şaşırmıştı bebeğim makat gelisli ve tam bebeğimin olduğu yere döküldü hep sol tarafta bebeğim çok şükür bir şey olmadı 34+4 şuan yavaş yavaş iyileşiyor çok şükür korkma seninkinde birşey yok inşallah