10+6 olduk bugün 2 gündür ne mide bulantısı nede iştahsızlık sorunum yok birden kesildi halsizlik durumumda birden kesildi daha iyiyim buda beni korkuttu acaba bebeğime bişey olmuş olabilir mi diye sizdede böyle mi oldu lütfen yazar mısınız ne yapmam gerekiyor