Akgnedda Kizlar merhaba elektirikli gogus pompasi alicam e bebekte cift pompali var bayb mom marka bide tek biberonlu var kullananlar bana fikir verebilirmi acabaa
1Gunes Akgnedda merhaba ben kiwi marka aldım çift pompalı olması pek kullanışlı olmuyormuş. Hani tek pompa olması yeterli bence
aogoya Akgnedda asla çift almayın alan çevremdekilerim hepsi pişman bitane yeterli dediler ve kesinlikle lansinoh dediler bence ondan aldım
NEG Akgnedda ben tavsiye üzerine lansinosh aldım tekli elektirkli, kullanan yakın cevremdeki herkes memnun. Trendyoldan indirim almıştım ama şuan fiyatı artmış durumda.
Tqceks Akgnedda ben ilk ondan almıştım hiçbir şekilde sağmadı sorun ne anlayamadık iade ettik onun yerine tek pompalı lansinoh markasından aldık çok kullanışlı ve güzel tavsiye ederim
miracyusufveberilmoms Akgnedda lansınoh Manuel aldım gayette güzel iş gördü ev hanımıysanız elektrıklıye gerek yok ama çalışmayı düşünen anneysenız mutlaka elektrıklı alın tabi. Ki..
Akgnedda Lansinohlarda almis basini gitmis fiyatlari masallah bende ev hanimiyim ama carsi pazar isim cok oluyo bide her annenin olmasi lazim diye dusunuyorum bakalim kismet 😇😇
rain26 Akgnedda lansinoh alın bence. bende e brbegin markasi vardi o kadar tahris ettiki. Fiyat farkı var ama değer. Aradaki fark çok net