Selam kizlar
Polikistik overim var daha yeni tanisi konundu, 3 aydir adet olmuyorum ilk defa boyle oldu.
Doktorum bugun inofolik önerdi, kullananlar varmi mavi kutu.
Doktorum cok etkili bir takviye oldugunu soyledi ve bi kac aya adetimin duzene gireceginu soyledi.
Sizin yasadiklariniz nedir bu urunde
Simdiden sagolun kizlar