-irem123- Gittim korkmamam gerektiğini ve sezeryanla doğum yapan kadınların açılma riskinin 2 yıl sonra da 5 yıl sonrada olabileceğini söyledi ve bu noktada bebeğin yerleşim yeri önemli olanmış dikişin olduğu yerde olma ihtimali de varmış ama yerleşme yeri güzel rahimde sen devam etmek istiyorsan takipli bir şekilde edebilirsin dedi ☺️