Merhabalar yarın bebegimin detaylı USG taraması var çok gerginim,2 li testim çok yüksek riskli cikmisti.Detsyliyi bekliyorduk lütfen dua edermisiniz bizim için,İçim rahat ama ister istemez bı gerginim stres yapıyorum.Rabbim hayırlı haberler almamızı nasıp etsin inşallah Aminnnn,Dualarınıza talibim Ayetel kürsü okursanız çok memnun olurum.Simdiden Alalh razi olsunnn