Survivor Kader987 36+4 um nişanım geldı pazar gunu hastanede baktılar ama eve gonderdıler bakalım yarın son randevum var neler olacak
Kmelikem1 Ben 30+6 yım. Tek yumurta kızlarım olacak inşallah. Zaman sanki hiç geçmiyor günler hafta gibi 😏🥲
Kmelikem1 Sevvl canım inşallah sağlıkla kucağına al geleceksin öyle inan erken doğum diye düşünüp çağırma. Kendini yorma. Olacak olan zaten oluyor sen stresle yaşama 🥰
Sevvl Kmelikem1 ay inşallah bu ara ara vuran sancılar duruyorum acaba rahım ağzım 2.8 bilginiz varmı🥰
Kmelikem1 Sevvl bir bilgim yok ama büyüdükleri içindir belki çünkü büyüdükçe baski ve ağrılar benim de canıma okuyor. Sanki aşağıdan heran çıktı çıkacaklar gibi bir his
Asyabuse 30+4 her gece allahım çok şükür bugünü de bitirdik diyorum. Bir an önce zaman geçsin vakitleri gelsin doğuralım. Valla ağrısı sızısı bi yana erken doğma ihtimali bizi yiyip bitiriyor bence