SultanZeynepAzatAydoan
Arkadaşlar merhaba 39+3 deyim bebeğim 3900 suan. ilk gebeliğim. riskli gebelikdi üsküdar zeynep kamil hastanesine gidiyorum henüz çatı muayenesi bile olmadım sancımı bekliyoruz ama bebek iri olduğu için normal doğumdan korkuyorum kilolu bebek doğurmayı deneyimleyenler varmı aranızda?