aysima-nursima Kizlarr 13+2 olduk bugün çok şükür varmi bizim gibi bu haftalarda olanlarr cinsiyet öğrenen varmii sagliklar gelsinler🫠🥰
tgrlr aysima-nursima merhaba hayırlısı ile kucağınıza alın inşallah 14 olduk bugün, dün kontrolüm vardı %90 kız dedi doktorumuz. Haftaya netleşecek inşallah