Nurseda6570 Merhaba hanımlar vrn 37.5 haftalık hamileyim sabırsızlıkla bekliyorum doğumu sizler kaçıncı haftanızda doğum yaptınız
-Bal123- Nurseda6570 oğlumu 39+6 da doğurmuştum şimdi 18+3 haftalık hamileyim bakalım ne zaman doğacak 🥰
EzgivardaR kahvesever__ ilk dogumunuzmuydu acaba sezeryanmı oldunuz bende bayramdan önce düşünüyorum ama doktorla pek konuşmadık bilgi verebilirmisiniz
Meryemsefa Nurseda6570 llk kızım 40+2 ikinci kızım 38+3 bakalım şimdi oglusuma hamileyim 16+3 teyiZ bakalım kaçıncı hafta gelecek ☺️
Delal_ila 2 kizimda 40+1 haftalık doğdu.. bunda 37+4 haftaligm öyle kasilmalarim oluyor ki doğurdum doguracam hissi var ama gene 40 haftaya kadar bekleyecem
Senaykork Nurseda6570 benimki 40 da bile gelmiyordu, 😂 acilmam hiç yoktu ,suyumu filan hep onlar patlattı , 9 saat suni sancı verdiler İnşallah seninki 38 de başlar kolay bı doğum olur sağlıklı bir şekilde kucağıniza alırsiniz 🥰
Burcucicek Nurseda6570 ben de valla öyle dün egzersiz falan yaptım akşam plates falan yatmadan önce de activating labor yaptım şu an sanki adet agrilari gibi ağrılarım var bekliyorum gelmezse akşam yine yapcam😂
Nurseda6570 Senaykork inşallah ya çok sağolun. Suni sancı dan çok korkuyorum ya kendi sacımı da bekleyemiyorum sabırsızım baya 😅
Zeynepz Nurseda6570 ilk doğumumu 39 haftalıkken yaptım oğlum oldu hep erkek bebek geç gelir diyorlardı o yüzden belirttim 😄