Kubrabsyg45 Dmrsld onlar genelde bırakmıyor. Geçen sene de bir grev olmuştu ben gittim mecbur doktor dedi bile bile neden geldiniz hadi biz mecburen açığız acil durum olur diye falan , ama kadın doğum muayene yeri o zaman açıktı çapa da. Diğer yerleri bilemem
cansualisa Blossoomm anammmm Allahtan çarşamba bnm amaliyat ya perşembe doktorum olmazsa dicemmm ama özeller de geçerli mi kızlar ya
Blossoomm cansualisa bende randevu almıştım gerçekten çok saçma yani ne olacak anlamadım o kadar insan mağdur
denizarenmom Blossoomm protesto etmek icin birakicaklarmis ki haklilar🥰 acil bir durum da hastanede yine acilde doktor olur merak etmeyin.
myangelson Blossoomm yanlış bilmiyorsam 12 ocakta memurlar da iş birakacakti sanki ülkede genel olarak bir eylem mi olacak acaba