pamugumveben AE42 dün babası kulagını gobegıme dayadı hıssettı sanrm bı tekme attı ki😊Allahım hepsını sağ salim kucagımıza almayı nasip etsn insaallah canım
Sevdali AE42 canım çok teşekkür ederim bu güzel düşüncelerin için inşallah güzel geçer hergün bol bol dua ediyorum
Sehererkull AE42 bende ole bisi olmadi Zaten kendimden tombisim belkide o yuzdendir o bence cilt yapisiyla alakali bisi kimisinin derisi incecik oluyo benimde tepecik seklinde cikinti oluyo ☺️
Sehererkull AE42 36 + 4 um 😀 zaman bitiyo dun aynada karnima bakiodum ustumu degisirken elini oynatiodu eli veya ayagi oldugu belli ama ole gorduklerim gibi parmaklarina kadar belli degil tabi ☺️
AE42 [bilinmeyen] Hiç güleceğim yoktu 😂😂😂 Annesine saygı duruşunda bulunuyor herhalde ara ara sevsinler onu 😍
Suleberkan pamugumveben canım ben 25+4 yan yatınca gece karınca gibi arkamada belimin orlarada gezdiği hissi oluşu psikolojik olarak düşünmüştüm ama bak sizdede oluyomus
Derya341986 Tomrisinizi ahaha aynı bnmki ama dün mesela okdr azdı ki hareketleri bilerek tv nin sesini açtım uyandırdım bazen ne uykuymuş dedim 😀
Tomrisinizi Derya341986 hadi yaa 😂 bende sabah sakin olmasi icin kavga ediyordum durmuyor az dursada kilo alsa 😂