Niska Kızlar 35+5 olduk doktora gitiğimde ada çayı yazdı bana bide bi kağıt verdi yer silme hareketi flan yapmamı söyledi doğumu kolaylaştyormuş
Babykalamar Niska normal dogum dusunuyorsaniz artik 36 olmussunuz yavastan normal dogum yapabilmeniz icin destekleyici seyler vermis doktorunuz
Niska Asli2023 canm ya kaç gündü çok uyuyamıyorum sabah ada çayını içdim hem ağrılarım flan var 35+5 olduk ayaklarım ağrıyor belim karnımın altı 🥹🥲sabaha ada çayını içdim dün uyumamıştım bu gün güzel uyudum 🥲şimdi bilmiyorum akşam nasıl uyuyucam😁
Asli2023 Niska o uykusuzluj bende de var ayaklarım çok ağrıyor düzen yok uykuda. Geçecek az kaldı bitti gitti çoğu hayırlısıyla canim
Niska Babykalamar evet canm inşallah normal düşünüyorum 😍 bebeyimmde kanala yerleşmiş hayırlısı inşallah 🫶🫶🫶
Rukiye24 Niska bebiş hiç yerinde durmuyor gece uyuyamıyorum, gece gündüz ,sürekli wcdeyim, bacağım kastırıyor biraz bu kadar😀🙏🏻