Magnezyum yazdıysa doktorunuz o ağrılarınıza iyi gelecektir. Bu dönemde normal yürüyüs yapıp bol su için kramplara kasılmalara iyi gelir. Fazla ayakta durduysanız ya da yorgunsanız uzanın. Dua okuyun siz de bebeğinizde rahatlayacaktır. Karnınızı okşayın bebeğiniz rahatlasın dokunuşları hissediyor çünkü. Korkmayın iyi düşünün iyi olsun