FatmaNur26 bende 26+2 aynı şeyden post açtım bugün 2 gündür yok denilecek kadar azdı sonra bi video izledim şekerli şeyler yiyip karanlık bir ortamda oturup ya da sola doğru uzanıp bekleyin ve stres yapmayın dedi aynı öyle yaptım ve bebeğim elhamdurillah hareketlendi 🙃 isterseniz sizde bir deneyin ☺️🤲 rabbim sağlıkla özürsüz ayıpsız kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲