terelelli81 çok aşırı oksuruyorum ben defalarca.bademciklerdrn lan geldi.cok kotuydum geçmeyen bı.oksuruktu eşim çocuğumu dahi geceleri uyutmuyr kendimde uyumuyrdum.oksurmekten eşim artık korkuyordu .doktora gidelim dedi gittik ama.ne röntgen cekebildiler ne bı ilaç yazabildiler normal olarak hamilesin dediler geri geldik eve yani devam normal de udi hindi yi hamileler kullanmasın diyrlar ama çevremde.ve tanıdığım çoğu kişi hmaile kullanıyor ve hamilelikleri dede çok kullanan vardı dedim peygamber efendimiz önermiş onca arkadaşım kullandi bişey olmadı ben de oksurmekten ölçen kullaniyom dedim ilk iki gün kullandığında oksurek azaldı hatta ikinci gün uykumdan üç dört kez falan kalktım baya azaldı. Kullanmaya devam ettim sabah akşam aç karna bı hafta sürmedi bile geçti gitti çok şükur