Öncelikle bana da burda doğum hikayemi yazmayı nasip eden Rabbime sukurler olsun diyerek cümlelerime başlamak istiyorum…
İlki ölü doğum olarak sonuçlanan doğum hikayem ikiz kizlarimdan biri 28 diğeri 31 haftalık ölü doğum yaptım hayatımın en kötü günüydü toparlanmam zaman aldı psikolojik olarak tekrar aynı şeyleri yaşarmiyim acaba diye hem deli gibi bebek hasreti hemde yine kaybederim korkusu…
Sonra bir evlada hasret çektiğim düşüncesi😥tekrar denedik sonuc pozitif hem sevinmek hemde yine bişey olacak korkusu beni 38+6 ya kadar getirdi ☺️ama gelin görün nasıl geldim
Bir gidiyorum yüksek enfeksiyon. Sonra gidiyorum kaşıntı başka gidiyorum gelişimde hafif gerilik bi gittim tansiyon kordon dolanması vs derken ve hergunum bana zehir tabi bu süreçte hareket etmese acaba bişey oldumu diye ağlamalar falan ve gel gelelim o güne kontrol diye gttim nstde bebeğin kalp atışı 90-100 baktım dedim nasıl olur hemen bir ağlamakli modla doktoruma geçtim bakalım hemen dedi kendi cihazında gayet iyi atıyor kalbi kuzumun ama bende çok fazla kaşıntı vardı artık beklemeyelim suni baslayalim dedi yattım normal doğum istiyordum uygunduda çatim 2 gün boyunca suni sancı verildi fakat bebeğim aşağı inmiyordu 5 cm açıklıkla artık tahammulum bitmiş bir şekilde geçirmeye çalıştım ama açıklık tam istediğimiz gibi olmuyordu 3-4 saat de bir yarım şekilde dayanamadım beni sezeryana alın dedim çünkü gerckten zordu suyumu falan patlatmisti doktorum kanamam ve suyum sürekli geliyordu sancılar fırlamış şekilde ama işte normal başlayıp sezeryana dondum doktorum artık gücü kalmadı demiş eşime ve acil sezeryana aldilar genel anestezi ile doğumum oldu ben gelmeden oğlumu odaya getirmişler narkozun etkisiyle sürekli oğlumu sayiklamisim can kuşum yanımda opmelere doyamadıgim kuzum saclari aynı ablaları gibi simsiyah onların hediyesi sanki bana Allah’tan şimdi biraz dikis ağrıları biraz odemlerim ile yola devam ediyoruz darısı sizlere kızlar rabbim bebek isteyen bekleyen kim varsa dualarını kabul etsin selametle gelsin güzel gelsinler inşallah 🙏