Sellmaseellma 2 gündür aşırı sıcak basıyor evde kısakollu ile geziyorum idrar yolu enfeksiyonu kapmicağımı bilsem çorapları bile çıkarıp atıcam kombiyi açtırmıyorum eşim kat kat giyiniyor benim gibi olan kimlerr 😁😁
Ada-Uras-Asya Sellmaseellma 29+2 den selam bazen donuyorum kat kat giyiyorum bazen sıcak basıyor ne warsa soyunuyorum çok garip ya gerçekten içim sıkılıyor daralıyor geçer inşallah
Minikbebegimaren Sellmaseellma bu kış doğru düzgün doğalgaz yaktırmadım o derece bunalıyorum normal de eli ayağı buz olan biriydim hamilelikte ateş gibiyim atlet bile giymiyorum o derece
denizarenmom Sellmaseellma ben tam tersi donuyorruummm ayagimda iki cift corap var iki yorgan altinda yatiyorum 28+1 esimde tam tersi kisa kolluyla geziyor😹
Sellmaseellma Ada-Uras-Asya inşallah ya her kapı koluna odaya hırka bıraktım ne zaman üşüyeceğim sıcaklıyacağım belli değil 😁
Sellmaseellma denizarenmom herkeste farklı tepkiler oluyor demekli kız 2 gün öncesine kadar üşüyordum bende kombiyi açıyordum şimdi yanıyorum camları bile açıyorum eşim arkamda geze geze kapatıyor 😂😂 sürekli of of of sıcak bunaldım daraldım diyorum eşimde en son dayanamadı senin yüzünden intihar edicem adamı depresyona sokuyosun diyor
denizarenmom Sellmaseellma bende kansizlik var cok yuksek ihtimalle ondan boyleyim🫠 adami cildirtmissin hakli bu havada cam acmak ne kiz gerci biz sicakkende acamiyoruz kedimizden dolayi😂
mavi_mucize Sellmaseellma ben klimayı açtım en sonunda ya 36 haftalık hamileyim hiç bir ayım bu son ay kadar uzun gelmedi, patlıcam bu kış gününde ağustosta doğursam bilmiyorum ne ederdim, sanki içimde bi soba var
denizarenmom Sellmaseellma kullaniyorumm, bizimki camdan kuslari cok izliyor atlama ihtimali cok yuksek olan bir kedii