Senametinn Merhaba balık burcu bir oğluşa sahip anneler.. Mart annesi olacağım nasipse. Balık burcu erkek çocukların karakteristik özellikleri hakkında bilgi verebilir misinizz??😌
usenmedimyaptimbirvelet Senametinn benimkinin dedesi,babası,amcası,dayısı hep balık hepsinin karakteride bir farklı balıkları bi çözemedim gitti 😂😂
Ledeyna21 Senametinn bende bir balık Burcu olaraktan balık Burcu oğlum olacak inşallah ben burcumun tüm özelliklerini taşıyorum ideal bi burç ama erkekte basıl bilemiyorum tabi bende burda beklerim ☺️
beyzzsenturkk Senametinn abim balık burcu duygularıyla her zaman insanları manipüle eder ve yalan söyler cok capkındır yalanı ana dili gibi konuşurlar 3 balık tanıdım 3ü de aynıydı erkek olarak 😂😂 2 oğlak kadını tanıdım paraya düşkün olurlar bencillerdir cok baskın karakterlerdir hiç anlasamam ve kızımda oğlak olucak allah sabır versin
dnmtgny Bnm oğlumda balık ve aşırı duygusal. 22 aylığız ve aşırı ağlak, hemen dudak büker. Lafa söze gelmez. Bunun dışında sevgi pıtırcığı kendini sevdirir, sarılır sürekli. Ama bir arkaşımın 10 aylık balık burcu oda tam tersi aşırı ağlamaz
MaviDeranHazal Senametinn öncelikle benim oğlum da Balık burcu olacak. Tabiki sağlam bir eğitim ve ahlak öğrenildikten sonra karakterinin kötü olma ihtimali çok düşük zaten o ayrı bir konu 🤗 Benim araştırmalarıma göre ve abimin çocuğu da Balık burcu ondan da bildiğim kadarıyla hayal dünyaları çok geniş, kafasında uçsuz bucaksız şeyler kurabiliyorlar. Kendi tasarladıkları canavarları görüyorlar rüyada falan 🙄 daha kırılgan daha savunmasız yapıyor bu da onları. Evet çok duygusallar içine içine ağlıyor abimin kızı sesi yok gözyaşları var o kadar içimi yakıyor ki 😔 sevgi dolu nahif tam beyefendi veya hanımefendi karakter 🥰 çok şanslıyız bence biraz yorulucaz ama değer 💙
ilkanneyim06 Ay esimde 7 mart balık burcu ♥️ oğlumda balık olacak nasipse eşimin huyundan suyundan çok memnunum tam bir ev erkeği duygusal🧿🧿
3babymom Senametinn seni korkutmayayim ama felaketler 😂 Mart dogumlu balık burcu ortanca oğlum sürekli herşeye ağlar aşırı alıngan çok duygusal kıskanç inatçı dediğim dedik bı cocuk 😂 aşırı ilgi sever sürekli beni sevsinler beni ovsunler beni begensinler bana aferin desinler ev işi yapmayı sever dillidir evde canım babam canım annem sen yorulma falan değer verir kiymet bilir aileye aşırı düşkündür paylaşmayı sever ama coooollk aşırı zor karakterde bı çocuk çok yordu beni cevredekiler bile diyodu sen bunu buyutmekle 10 tane büyütsen bu kadar yorulmazsin düşün artık
3babymom Senametinn ayrıca hayal dünyası geniş yetenekli resim yapmayı biseyler icat etmeyi kesmeyi çizmeyi dikmeyi çok sever sürekli biseyler düşünür ne yapsam diye ve sürekli etraf dagitayim derdinde her yer kağıt kesiği ip makas topla topla sürekli ev ortaminda hırçın ama dışarıda naif kinseye karışmaz sessiz kendi halinde utangac çekingen bı çocuk
Asli2023 Senametinn 33 aylık oğlum var mart 2 doğumlu balık burcu..aşırı duygusal çok fazla sevmeyi sevilmeyi bilio..görsel zeka mükemmel unutmuo hicbirseyi..hayvanlara ama her hayvana karşı aşık..aşırı titiz.
Ebbbr Senametinn benim oğlum balık yükseleni de balık çok hassas bi çocuk hiçbir zaman yorucu yıpratıcı yaramaz bi çocuk olmadı kendi halinde duygularını ifade etmeyi sever durduk yere gelip anne seni çok seviyorum der mesela sosyal ilişkilerde biraz çekingen taraf ama alıştığı kişilere karşı çok hassas yine ben seviyorum bu özelliklerini ama ilerde ne olur bilmiyorum. Sürekli masal uydurur kendi kendine oyun kurar hayal gücü geniş. Aşırı hareket sevmez genelde dingin ortamlardan hoşlanır yaramaz çocuklarla bi araya gelince bile o ortamı sevmez genel olarak böyle bebeklik çocukluk dönemi olarak çok iyi ama ilerde oğlumu üzerler diye korkuyorum 😂
Arcin Senametinn benim oglum balik burcu. Bana göre zor bir karakteri var ama güzel yanlari da var, 25 subat da 7 yasina gircek. Cok düzenli cok caliskan cok inat cok yardim sever ve kiyimsiz elindeki en sevdigi yemek de olsa onu paylasir cok da duygusal. Bunlar benim oglumda var.
Senametinn Arcin Allah bağışlasın. Olsun tabii evlatta vicdan, merhamet, sevgi.. 🙏🏻 nice güzel yaşları olsun. 💞