iremsularsu 15+3 deyiz bebiş neredeyse 10 gündür hareket ettiğini hissetmiyorum mutsuzum son zamanlarda çok üzüldüm ağladım strese girdim çok etkilendim belli ki hareket etmiyo
hilalmami iremsularsu hiç hareketini hissetmiyosanız bence doktors gözükmekte fayda var. Gerçi haftası küçükmüş belki siz anlamıyo olabilirsiniz.
mirzam04 iremsularsu bu haftada hareket etmesini hisetmeniz zor zaten hissetseniz zaten seyirme şeklinde olabilir oda nadir hissedersiniz korkmayın stres yapmayın sakinliğinizi koruyun
Gamzecem iremsularsu 17+4 henuz hareketini tam anlamiyla hissettim diyemem yeni yılda ilk kez hissettim birdaha hissetmedim çok erken ilk gebelikse zaten
Sersel_15 iremsularsu canım daha bebişim küçük bu haftada hissetmemen normal değil mi benim ilk gebeliğim 23. Haftadan sonra az az hissetmeye başlamıştım bence korkma moralini de bozma çok endişe ediyorsan doktoruna git
Aminelianneli Bebeğin hareketlerini hissetmek için çok erken bir zaman bence benim 21. Hafta 2. Gebeliğim ben hala hissetmiyorum endişelenmeyin ☺️
2022bebeki iremsularsu 15+3 te nasıl bebeğin hareketlerini hissettiniz de bir daha hareket etmedi diye dertlendiniz ben pek anlamadım?
Atmacabebek Bende 18 +6 bende hiç hissetmiyorum kilomda vardı ve 3. Hamileliğim normal mi acaba diğer cocuklarimin da ne zaman hissettigimi hatırlamıyorum
iremsularsu Yazan cevaplayan beni rahatlatan hepinizden Allah razı olsun tek tek dönemedim ama Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️