krdelen41 Kızlar bebekleriniz doğduğunda üstüne ne örtüceksiniz uyurken ? Yorgan olmaz diyorlar yenidoğana battaniyede olmaz o zaman onuda çekebilir üstüne. bu dış kundak polar tulumlar var Owlinin ondanmı alsam diye düşündüm
baby3_ krdelen41 reflü yatağına yatırıyordum zaten battaniyeyi altına sabitliyorsun omuzdan yukarı açık kalıyordu. Şubat doğumlu kızlarım zaten fazla battaniyeye ihtiyaç duymadım 2. Aydan sonra
Ela344 krdelen41 nasıl battaniye olmaz dediler 🤔 ilk defa duydum trendyoldan yumuşak battaniye aldım Kızçeme onu kullanmayı düşünüyorum ☺️
2022bebeki krdelen41 Ben pazen battaniyeden yarim kundak yapacağım yenidoğan için pek uygun bulmuyorum uyku tulumunu çok sık gece bez değiştiriliyor konforlu olmaz sanmıyorum
krdelen41 kahvesever__ varsa kullandığınızın linki atabilirmisiniz acaba bende uyku tulumlarına baktımda büyük gibiler 3-6 aydan başlıyor bedenleride
Cubukmakarna Bende pazen battaniye orttum ilk kizima yine oyle yapacagim. Zaten ev sicak oluyor. Kolunun altina sıkıştırıyorum zaten kıpırdayamıyorlar ki çok küçük oluyorlar:)
Summerwine Ledeyna21 @Ela344 bebek boğulma riskine karşı battaniye ,yorgan,uyku arkadaşı gibi şeyleri önermiyorlar o yüzden.
Edafmo krdelen41 yenidoğanda yarım kundak yapacağım sonrasında ince yorgan örteceğim ben. Uyku tulumu için çok küçük oluyorlar ya zaten sürekli uyu uyan oluyor ilk aylar her seferinde giy çıkar yapması çok iş geldi bana
Gokci krdelen41 ben de yarım kundak üstüne minik bi yorgan. Uyku tulumlarını çok kullanışlı bulmuyorum. Ayrıca minnacık bebek nasıl çekecek ki yorganı
Ledeyna21 Summerwine ilk defa duyuyorum yenidoğan bebek hareket edemez ki 2 kızım var kış doğumlu ikiside 21 kasım kundaklayıp beşiğine koyup battaniye örtüyordum zaten boğazına kadarda çekmiyorsunuz battaniye kullanılmasında bi sakınca yoktur şimdi martta doğum yapacam yine aynı şekilde yapıcam
Summerwine Ledeyna21 canım ben demiyorum ki zaten uzmanlar o şekilde söylüyor.☺️ben gözümün önündeyken kullanırım iş yaparken riske atmam çünkü içimizde bile kıpır kıpırlar dışarda da mutlaka elleri kolları durmaz.Tabi yine bebekten bebeğe değişir bu durum.
Lizbonn krdelen41 ayın 7’sinde doğum yaptım canım. Valla kış bebeği örtünmeyi çok seviyormuş onu görüyorum 2 gündür. Benim evim sıcak olmasına rağmen penye battaniye ile kundak yapıp pazen örtüyorum üzerine düşün.
krdelen41 Lizbonn peki kıyafet olarak nasıl giydiriyorsunuz gece ? Ben hep uzun kollu atlet aldım sıcaklarmı acaba
Lizbonn krdelen41 Şöyle giydiriyorum uzun kollu hic giydirmedim uzunun üzerine uzun zor oluyor diye kısa kollu cıtcıtlı body alta bir ayaklı pijama üzerine tulum ama bazen buna ragmen burnu elleri soğuk oluyor. Kalktıgında mesela kundak yapmadıysam eğer kesinlikle örgü yelek sırtına geçirmiş oluyorum