Kizlar 38 haftalik hamileyim persembe sezeryan olacam kizlarim okula gidiyorlar bundan iki hafta once bit gordum kafalainda sampuan aldim gecti sandim gecmiyor elma sirkesi kullandim gecmiyor bana gece ek diyede korkuyorum ne yapmam lazim lutfen yardimci olun piskolojim cok bozuk hizli bir sekilde nasil biter acaba