Mpo2266
Cevabin icin cok sagol canim.
Senin erken dogum riski sebebin neydi?
Benim nedeni rahim agzi 5mm kalmis 3cm acikligim var ve hergün bebiş başını vajinama bastırıyor.
Bende haftaya progestani birakicam 36. Haftada, acaba progestani birakinca birkac gun icinde gelirmiki?