Merhaba kızlar. Yüksek tansiyon yüzünden bir süredir alfamet tedavisi görüyorum ve 32. Haftama girdim . Tansiyon yüzünden gelişme geriliği başladı bebekte . Tansiyonum biraz daha yükseldiğinde hemen doğuma alacaklarını söyledi doktorum. Aranızda benzer durum yaşayan var mıdır? Lütfen bol bol dua edin benim ve bebeğim için 😥🙏🏻