Kızllar 4 gündür gribim ve geçmedi 38 haftalık olduk.Ağır geçiyor acaba bebeğe geçer mi bu hastalık yada kötü etkiler mi bunu merak ediyorum yarım normal randevum var gidicem doktorum benden habersiz ilaç alma demişti o yüzden doğal yollarla denedim belki geçer diye geçmedi.tek korkum bebek yardımcı olursanız sevinirim😥