Reyyosmom Kızlar 2 gündür çok hastayım diretiyorum hastaneye gitmemek için yüksek ateş bebeğe zarar verir mi ? Öksürmekten karnım acıyor artık 6+1 iz
RabiaErdem Reyyosmom yüksek ates bebege zarar veriyor Bende 1 haftadir hastayim bogaz, öksürük ne ararsan var hastaneye gittim gecen hafta doktor atesin cikarsa gel dedi Bence bir acile git atesin düsmesi lazim Rabbim korusun bisey olmasin
Bettuss_123 Reyyosmom parol içsene en azından ateşini kontrol altına al. Bitki çayı tüketme. Bol sıvı mandalina ve yoğurt tüket çok geçmiş olsun canım 🌸
RabiaErdem Reyyosmom yok korkma canim Bende iki kere hasta oldum ve endiselendim Internettede yaziyor 38.5 olursa ates mecbur doktora görünmeliyiz