Elifmstf aynen oyle canım gelene hickimse dur diyemez. Allah bağışlasın guzel bir şey bebis tabi ama dediğin gibi zor olacak meyvesini sonra yersin inşallah. Benim için de hayırlısı olsun inşallah. Benim bebeğimin de hastaneye gitmesi falan hiç bitmiyor zaten onunla uğraşıyoruz enfeksiyon falan simdi o da olursa hangisine yeterim bi de oglumdan ister sitemez ilgi azalirsa diye ondan çok korkuyorum. Eşimle de limoniyim bu ara biraz o yüzden inşallah bu ara bir şey olmaz. Yoksa Sonra zaten başka korunma yöntemleri düşüneceğim emziriyorum diye hap ogne falan dusunmedim ama boyle olmaz 😀