Ben iki dozumu da yaptırdım ikinciyi yaptırmak için gittiğim de hemşire bak yeni tarihli için rahat olsun dedi benim toplatılmalardan haberim yoktu tabi niye durup dururken söyledi ki dedim eonra anladım tabi😀 kendi mi geçtim brbeğimi riske atamam yapılsın ne olacak antıiikor kazanır, hiç bir şeye olmaz demiyorum insanız herşey bizim için