mavigoz88 Merhaba arkadaşlar.Hamileliğinizin 3. Ayından itibaren ne kullanmaya başladınız ? Bana doktorum sadece regenesis max vardı ? Bu sadece yeterli gelir mi ?
boymomyz mavigoz88 Benim doktorum onları bile söylemiyor ben kendim söyledim regenesis max alıyım mı die , kanım düşükmüş sağlık ocağı yazdır doktoruna dedi demir damlası yazdırdım canım . Sadece 2sini kullanıyorum . Bel ağrısı içinde magnezyum yazdırdım doktoruma.
arirangg mavigoz88 Bugün gittim 12. Haftadayım. Folik asiti bıraktırdı. Ferrum, balık yağı, ocean methyl balance bunları kullan dedi. Oceanı hamileliğimin başından beri kullanıyorum. Doğuma kadar dedi
ardaada mavigoz88 demir ilacı ferro ve elenatal 2 kullanıyorum . Son 1 aydır da balık yiyemediğimi tiksindiğimi söylediğim için omega 3 verdi
EfnanUmay23 boymomyz magnezyumun etkisi oluyormu peki kullanınca .benimde çok ağrım oluyo 30+3 olduk yarın kontrole gitcem yazidiriyim😔
boymomyz EfnanUmay23 Ooo canım senin çok büyük bebek . Valla gecen bayaa iş yaptım normalde asla duramam belimden kıvranıyorum sabah akşam içtim hiç ağrı yaşamadım . Magnorm yazmış doktorum, birde maden suyu için diyorlar ağrılar için inşallah sizde faydası olur 🤲
sumblogg mavigoz88 bende sadece regenesis max kullanıyorum. Değerler düşmedikçe fazla ilaç kullanmak anlamsız dedi doktorum.
boymomyz EfnanUmay23 Gasvinle dün durdum bugünde prilam içtiğim için direniyim dedim mide ağrısından öldüm yine gasvin işe yaradı 😂
EfnanUmay23 boymomyz yaa geçmiş olsun 🥺 Umarım en az ağrıyla sonraki dönemleri atlatırız hep birlikte 😂 sağlıklı bebislerimiz olur.♥️🥰
mminiginannesi10 boymomyz canım merhaba, bende antepteyim, benimde 3 düşüğüm var hangi doktora gidiyorsun şu an ve muayene ücreti ne kadar ödüyorsun öğrenebilir miyim
boymomyz mminiginannesi10 Merhaba canım kemal bayındır hastanesine gidiyorum doktorumda kemal bey , burda hiç adını duymamıştım gitmek istedim ve gerçekten pişman etmedi beni . 280 di 400 olmuş diye duydum ama suan bütün hastanelere zam gelmiş . Doktor 10 gün içinde tekrar çağırıyor asla 15 gün sonra gel fln demiyor .
ballikedii mavigoz88 ben tek bir ilaç alıyorum o da vinalac içinde almam gereken bütün vitaminler varmış 5. Haftada başladım şuan 14+3 hala aynı devam bitince devam mı diye sorucam bakalım