Likayolcusu Buseumayy bi krem veya yğ faln sürüyprmusumuz ben de kayannaya uyup yaplıyordum meğer ypılamaması lazımmış kuruyup düşmesi için
ballimlerr2123 Buseumayy banyo yaptırın yumuşadıkça inceliyor kuruyunca düşüyor banyo yaptırmaktan korkmayın. Doğumdan sonra bana doktor banyo yaptırma dedi 4 günlükken kontrole götürdüğümde başka bi çocuk doktoru banyo yaptır çabuk düşer dedi yaptırdım ertesi gün düşmüştü yinede bir danışın önce
Buseumayy ballimlerr2123 bugün banyo yaptırdım ıslanmış ama korumama rağmen dibi ıslak gibi korkuyorum ya doktoruna sormuştum koruyarak yıkayabilşrsin dedi ne kadar korusam da ıslanmış dibi de sarı ıslak gibi sizde de öyle mi oldu yıkadıktan sonra
Buseumayy Doktorlar yaptırmayın diyince bende düşmesini bekliyordum ama bugün de düşmedi canım sıkıldı artık
ballimlerr2123 Buseumayy evet ıslanınca sararıyor yeşil sarı gibi bi renk oluyor banyo yaptırmaktan korkmayın düşmesine faydası oluyor
ballimlerr2123 Buseumayy bende ilk önce dibinden iltihap akıyor falan diye düşünüp korkmuştum ama bi sorun yaşamadık banyo yapınca çabuk düştü kendiniz elinizle çekmediğiniz sürece su değmesinden yada renginden korkmayın