Merhaba kızlar bugün doktora gittim bayağı yoğun bir enfeksiyonum olduğumu yatış yapmam gerektiğini söyledi şuan 30 haftalığım ve bir oğlum daha olduğu için yatmayı kabul etmedim. Ancak idrar kültürü istedi onda ürüme görülürse kesin yatış yapacağını söyledi. Bu durumu yaşayan var mı ne yapabilirim erken doğum olabilirmiş yaşayanlardan bu süreçte neler yapabileceğini öğrenmek isterim. Teşekkürler 🌸