Kızlar dünden beri bende bi bulantı durumu başladı birazda yanma mevcut genel olarak akşamları oluyor gündüz bu kadar olmuyor bi anda da karnıma sancı giriyor WC gidiyorum ama öyle ishallik bir durum söz konusu değil anlayamadım acaba hormonlardan olabilir mi yoksa salgın filan mı