Selam hanımlar. Biz aylarca bebek bekledik normaldir denk gelmemiş olabilir dedik yumurtlama günlerine falan dikkat ettik ama yine olmadı bende bir doktora görünmekte fayda var dedim ve hashimaton var gebelik olmaz dedi ilaç verdi ve biz tamam gebe kalabilirsin diyene kadar korunman lazım dedi o kadar ay beklediğim boşaymış meğer daha kimbilir ne kadar bekleyeceğim. Böyle durum yaşayan var mı ne kadar sürede gebe kaldınız