Annesi_10 Hanımlar merhaba,rahme giden damarlarda direnç durumuyla karşılaşan oldu mu, doktorumuz ilerleyen zamanlarda tansiyona sebep olabilir, bebek erken doğabilir, beslenmesi sıkıntıya girebilir dedi, 2 taraflı da varmış, yaşayan ve önerisi olan var mı
Semanurk Annesi_10 ilk bebeğimde yaşadım. 32 haftadan sonra tansiyon Bi çıktı dahada düşmedi haplara ilaçlara rağmen. 37 2 de doğurdum o yüzden. Şimdi 2. Gebeliğim yine direnç var ve kan sulandırıcı kullanıyorum. Tansiyon takipli ilerlemen gerek tuzlu vs çok yeme tansiyon yükselten geçmiş olsun
pheobebuffay Annesi_10 benim de detaylıda çift taraflı direnç çıktı o zamanlar etkilemedi ama şu an 32+3 üm bebeğim 29. Haftadan beri bir hafta 10 gün ultrasonda geriden gidiyor kilosu normal haftasına göre az şu an tansiyon takibi yapmamı istedi ve detaylı ultrasondan beri coraspine başlattı 35e kadar kullanıcam nasipse
Annesi_10 pheobebuffay Çok teşekkür ediyorum cevabınız için, inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi, peki perinatolog falan mı takip ediyor acaba bu süreci
pheobebuffay Annesi_10 rica ederim😊 inşallah hepimiz sağlıcakla alırız zamanında ve sağlıklı olarak. Hayır perinatolog sadece detaylıyı yaptı doktorum hiç gerek görmedi üç doktor değiştirdim ama bu sebepten değil başka sebeplerden hiç biri perinatoloğa git demedi. Sadece şu an gittiğim doktor tansiyon takibi yapmamı istedi tansiyonum normal seviyede ama bebek istediği kiloyu almıyorsa sanırım ona göre yönlendirme yapacak beni belki idrarda proteine tekrar bakar ve ona göre karar verir. Cumartesi kontrol var kilosuna tekrar bakacak umarım bir haftada alması gereken kiloyu almış olur☹️
Semanurk Annesi_10 ben özelde yaptım sezaryen önerdi çünkü 37 ne sancı ne açılma hiçbir şey yoktu suni sancı uğraştırırdı bende sezaryen istedim
Analikonline Annesi_10 başka bir sebepten mi kullanıyorsunuz? Bu durum anlaşılınca mi verildi? Her halükarda Bi şey olmaz o zaman Allahını izniyle
Annesi_10 Analikonline inşallah 🙏 benim ilk gebeliği düşükle sonuçlanmıştı ve bacağımda varis olduğu için her ikisini de kullanmanı önermişti doktor, devam ediyorum kese göründüğünden beri