noluyosanagenemiross Kızlar canım magnolya istiyor ama kremayı çiğ şekilde muhallebi ile karıştırdığımız için yapmıyorum? Yiyen var mı bi zararı olur mu?
Zeynep_61_70 noluyosanagenemiross vallaha kuzum ben her hafda yiyiorum aşırı benimde canım çekiyor sorun olmadı çok şükür doktorumda yiyebilirsin dedi korkma ye canın çektiyse
Mervetnl noluyosanagenemiross valla hiçte düşünmeden bu soruyu yedim ben 🤷🏻♀️ Bilemedim aklımın ucundan bile geçmedi. Çiğ kremasız yapın siz kendiniz yapacaksanız. Sonuçta canınız istemiş nefsiniz körlenir
Asellinaandbaby Krema yerine muhallebiliye krem şanti koyarak kendınız yapabilirsiniz kızlar bn ole yapıyorum çok güzel oluyo
Sisife Krema pastörize sütten yapılıyor, pastörize süt ve yumurta ihtiva eden hazır ürünler güvenilir gebelikte.
noluyosanagenemiross Sisife yani krema zararlı değil mi? Ben zararlı dye kremlı şeyler yapmayı falan bıraktım
Sisife noluyosanagenemiross niye zararlı olsun :) içerikte pastörize süt, yumurta yazıyorsa güvenle tüketebilirsiniz. Tüm gebeliğim boyu mayonez yedim ben😄
noluyosanagenemiross Sisife aaa ciddi misiniz bana mayonez bile yedirmiyorlar bende ilk gebeliğim bilmiyorum 🤦🏼♀️ Etraf ne derse onu dinliyorum resmen
Bfmom Sisife mayonez de cig yumurta kullanılıyor ama. Yani fabrikasyon nasıl yapılıyor tam bilemiyorum da. Evde kendiniz yapmak isteseniz cig yumurta ile yapılıyor. Riskli olabilir
baby3_ noluyosanagenemiross kremasız yaptım daha 2 gün önce. Krem şanti koydum öyle de tarifler var gerçekten güzel oldu canım
Sisife Bfmom hazır ürünlerden bahsettim. Ev yapımı yemedim hiç. Hazır olanlarda pastörize yumurta kullanılıyor
Dark noluyosanagenemiross krema pastörize ise çiğ olması açısından sorun olmaz. Ama krema doymuş yağ içerdiği için sağlıklı değil tabi en iyisi tüketmemek, tadımlık yenebilir