Kızlar ilk gebeliğimde erken doğum riskim vardı ciğer geliştirici hastanede yatma vs ile 36+5 te doğum yaptım çok şükür şimdi 26+3 teyim yine rahim ağzım kısalmaya başlamış hiçbir şikayetim yokken 28mm çıktı. Ben de diyorum ki doktor kontrolünden sonra ağırlaşmadan bebeğe alışveriş yaparım. 😕 Canım sıkıldı resmen aynı durumu yaşayanlar vardır eminim