Krakerim
buse007
Aynı gün sabah kontrole gittim, bebeğim hala aşağı inmemiş ve hiç sancım da yoktu. doktorum 1 cm açılman var daha fazla beklemeyelim Yarın sabah gel suni sancı deneyelim olmazsa sezeryana alırız dedi. Hastaneden çıktım, çarşıda annemle buluşup gezdik 😂 akşam eve geldim yemek yedik, günün yorgunluğu o kadar uykum geldiki, odama gidip uzandım uyudum. 8'de uyandım lavaboya gittim, çok incr bi şekilde bi su geliyodu anlamadım ne olduğunu anneme söyledim, doktorunu ara senin suyun geliyor dedi. Aradım hastaneye git geliyorum dedi. Evden çıktık ve hala bende sancı kasılma hiçbir şey yok. Hatta doğum çantamı bile yanıma almadım bişey yok diyip geri gönderirler diye. Hastaneye gittiğimde yarım saat geçmişti, hafiften sancım başlamıştı, ebe baktı 6 cm açılmam varmış direk sancı odasına alıp NST'ye bağladılar, sancım sıklaştı ve şiddetlendi. Açılmam 8 cm oldu. Beni doğum odasına aldılar, doktorum geldi, ve yaklaşık 10 dk sonra kızımı kucağıma aldım 😍 herşey 20:00 - 21:37 arasında oldu ve bitti. Sakın korkmayın, hiç ummadığımız anda geliyor minikler 🤗😍