Krakerim ben de hiç kanama olmadı canım kahverengi pembe yoğun akıntı kan yoktu hiç, mesela şuan kahve akıntı yok, doktora bilerek gitmedim, sancım olsun gidiyim diye, acaba alttan baktıkları için mi öyle oldu benim :( nişan değil mi ki bu, alttan bakınca senin kanaman mı oldu doktora gittin mi doktor ne dedi