Benim ve esimin sigortasi yoktu. Ozel hast gidiyorum megersem analik sigortasi diye bisey varmis onu yapmis devlet bana ondan yararlaniyormusum doguncaya kadar. Sigortasi olmayip hamile olan kadinlara yapiyormus devlet. Ben hic bisi yapmadim sisteme dusunde yaptilar herhalde otomatik