Kızlar bir haftadır gribim ama geçmek üzere normalde Çarşamba günü doğum olucakti bugün son kontrole gittim doktor senin yüzün çok solgun bi kan tahlili yapalım dedi ve kanda enfeksiyon çıktı bebeğin doğduktan sonra kuvezde kalabilme ihtimali var dedi yarın sabah tekrar kan tahlili yapicak eğer yükseliyosa Çarşamba günü alicak bebeği düşüyisa cumartesi günü doğum olucka kanda enfeksiyon olup bebeğe geçmeyen varmı yada kuvezde ne kadar kaldı nasıl bı tedavi uygulandi