Defneninannesi- 38+3ler durumlar ne dogum taptiniz mi kizlarr bende asiir dercede vajina agrisi var yataktan felan cok zor kalkiyorum
Aybukedg Defneninannesi- Ezgiparlak tskrnsmg cansualisa 38+0 olduk bugün. Göbeğiniz aşağı indi mi kızlar?
Ezgiparlak Bende aynı durumdayım valla aynı gündeyiz kasılmam çok ağrım çok yarın kontrolüm var bakalım
Defneninannesi- Ezgiparlak cok zor ilerliyor artik günler hayirlisiyla bebisleri kucagimiza alsatdik bi
tskrnsmg Aynı günlerdeyiz kızlar ve sanırsam hepimiz de aynı durumdayız vücudumun tüm yükü en altta toplanmış gibi ve kızımın hareketleri artık canımı yakıyor sürekli bir yere toplanıyor yarın benimde kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorumuz
tskrnsmg Hepimiz sağ salim alalım bebeklerimizi inşallah kucağımıza bana da sezaryen düşünürsen perşembe yada cuma alırım demişti doktorum ama ben sezaryenden çok korkuyorum
Kbraemirim_ cansualisa ayni ilerliyoruz sanirim carsamba bende 38 olucam 37 de 3175 demisti pozisyon almış bakalim carsamba cati muayenesi var ne diyecek 🤭