Sisife Merhaba. 3 gün sonra doğumum var. 35+1′de. Bebeklerin kiloları 2600 ve 2800 civarı. 29. Haftada ciğer geliştirici de oldum. Sizce kuvöze girmeme ihtimalleri nedir? Ümit gönlümün ekmeği umar ha umar umar 🥲
Damlasuu Sisife Ciğerleri gelişmişse girmezler canım içini ferah tut İnşallah bir sorun olmaz da girmezler🥰
cansualisa Sisife inş girmezler kuzum mansallah kıloları çok iyi önemli olan ciğer zaten önlem alınmış girmese bile çok kalmazlar emin ol sağlıkla al inş😍🥰
Sisife Dlnkle inşallah ya. Doktorum bugün son kontrolde pediatristler kilolarından memnun olacak dedi, bi umutlandık
Kubraa033 Hay maşAllh nasıl beslendinz bizede diyin 31 haftalıktı en son gittiğimde 1825 diğeri 1750 çıktı bizde kilo alalım biraz
Sisife Kubraa033 valla özel bir şey yapmadım. Kahvaltılara özendim sadece elimden geldiğince. Doğum ağırlığı büyük oranda genetik. Ben de 4kg üstü doğmuşum.
BetusEbe Ebeyim canım seni bilgilendireyim ultrason +/- 300 yanıltabiliyor eğer bebekler sağlıklı doğar ve risk faktörleri olmazsa yanına verilecektir doğum kilolari güzel :)
Sisife Kubraa033 maşallah :) ama daha 31. Haftadasınız. Mutlaka daha alacaklardır. Benimkiler de son 6 haftada çok hızlı büyüdüler.