beyzacmvrc Kasıklarım da dün geceden beri sancı var. Gaz sancısı gibi bişey otururken bile canım yanıyor yatarken o kadar kötü değil. Neden kaynaklanıyor olabilir? Başına gelen var mı? Doktora gitmeli miyim? 17 haftalık hamileyim.
Soztekin1 beyzacmvrc sebebi idrar yolu enfeksiyonu olabilir, gittiğinizde ağrınızı belirtirseniz tahlil yapar doktorunuz
Soztekin1 beyzacmvrc üzülmeyin benim gebeliğimin başından beri var, 3 defa antibiyotik kullandım probiyotik kullandım. Hep az seviyede ama geçmiyor öyle böyle 35. haftaya geldim. Bol bol su iç, su çok önemli. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻