Hilalprlk 30+3 haftalık oldum. Ara ara kramplarım oluyodu ve bunun için magnezyum kullanmaya başladım. 2 gün önce ayağıma kramp girdi ve belimden sağ bacağıma ağrı vuruyo. Yürüme zorluğu çekmeye başladım bunu yaşayan var mı?
[silindi] Hilalprlk benimde kasığımdan giriyor bacağımdan popoma kadar agrıyor dr normal olduğunu söylüyor bu haftalarda
Hilalprlk [silindi] kasıktan bir ağrı değil benimki ya direk kalçadan vuruyo sağ bacağıma hareket edemiyorum