Cerennceren Kızlar Doğuma yakın saçımı sarıya boyatmak istiyorummm diplere vurmayacagim yaptıran var mı düşünüyorum ama bir yanımda vicdanen yaptırma diyor yaptiraniniz varmiii
72727 Cerennceren bence o kdr dayanmışsınız doğuma kadar bekleyın ondan sonra boyayın ne olur ne olmaz
Cerennceren 72727 Bende öyle düşündüm ama bır bir yanımda doğuma giderken kendimi güzel ve iyi hissederim diyorum bilmiyorum son haftalar sakıncası varmı
Kyy01 Ben Yeni hamile yım kına yapmayı düşünüyorum bişey olacağını düşünmüyorum saç boyasından ama hani bı ihtimal olayı insanı tedirgin ediyor