Gmzgvn 24 haftalık gebeyim hastalığım bir türlü geçmiyor doktorumda Augmentin içebilirsin dedi tereddüt ettim kullanan var mı
h_s_1411 Gmzgvn Canım benimde dişim çok ağrıyordu agumentin 1000 lik yazmışlardi ama bende kullanmadım
Daisy0000 Gmzgvn Ben geçen hafta kullandım canım. Kendi doktorumda dahil 3 ayrı doktora sordum hiçbir sıkıntı olmaz kullanabilirsiniz dedi
Htccprz Ozlemmisss gebelikte kullanılan bir antibiyotiktir bu.hastaligin bebeğe bulaşmasindan dha iyidir dimii “keskin” olması.
Bngsrbz Ben kullandım. Bakteriler antibiyotikten daha fazla zarar bebeğine dedi. Augmentin zararsız bir antibiyotikmiş.
Bngsrbz Gmzgvn 14 haftalıktı 2 hafta önce yani. Daha öncede başka doktor yazmıştı korkup kullanmamıştım. Sonradan kadın doğum uzmanı yazdı güven verdiği için kullandım.
Daisy0000 cansualisa Selamlar Ankara Demetevler civarındaysanız Özel Ortadoğu hastanesine yakın 2 tane eczane var. Biri ‘annem’eczanesi, yanında da adını hatırlayamadığım bir eczane var. Onlar stoklamış orada bulmuştum haberiniz olsun
Minitomubeklerken Gmzgvn diş için verdi bana diş hekimi, doktorum kullanabilirsin demişti ama kullanmadım geçince
Buse-K Çok ağır bir boğaz enfeksiyonu yüzünden doktorum önerdi kullandım hamilelikte hiçbir zararı yokmuş enfeksiyonun daha çok zararı olur bebeğe kullan mutlaka demişti
Nurrrr90 Gmzgvn ben kullandım canım 1 ay önce kadar alırı hastalandım artık kemik agrısından ölücem dedim o derece doktor bana da verdi cok iükür gayet iyi oldum 17 haftadayım şuan hamilelere veriliyor yani ben içtim geçmiş olsun