Dr cati muaynesi yapti 1 cm aciklik var dedi ve ertesi gece nisanim geldi dra soyledik 10 dk bir agrin gelirse gel dedi anneler illa bi gidin kontrol etsin dedi gittik 2 cm acilma var nstye bakalim dedi bebek uyuyor galiba dediler duz cikti cizgiler saga dogru yatirip bida ölçüldü bi oncekinden daha iyi dediler dr da cok iyi dedi ağrın olmazsa persembeye kadar bekleyelim dedi 36+3 haftalik hamileyim 37 yi gorelim bari diyo doktorum